dilluns, 6 de setembre del 2010

A Gentleman...

És important veure que no tots els estils de música són vàlids per mostrar una exquisitesa que tingui un toc sensual i educat. Això ho fa possible un Gentleman dels nostres temps, el canadenc Michael Bublé. Amb una veu melòdica ens transporta a situacions peculiars, amoroses i sobretot formals.

El vaig descobrir fa temps gràcies a una actuació en un programa americà d'aquests que busquen talents, crec que ell actuava com a invitat. Em va captivar, vaig caure als peus d'aquest fenòmen...i penso que tothom qui l'escolta s'acava "Bubleitzant"!

En certs temes em recorda a la "old school" de gent com Frank Sinatra, Marvin Gaye, això si, salvant les distàncies i els temps.

Així us porto unes quantes propostes de l'únic que sap vestir bé i cantar com ningú ^^...

Enjoy it!








1 comentari:

  1. Sí que té un rollu de Frank Sinatra sí! hehe

    No és el què m'hagi entusiasmat, però ben cert que és un tipus de música que fa pensar molt... potser massa. ;)

    Vinga, cuida't!!

    Isaac

    ResponElimina