diumenge, 29 de juny del 2008

Daus del destí

S'han acabat les festes del poble i ha començat l'estiu. I amb l'estiu ha començat una nova època, la meva època universitaria. Després d'elegir la carrera toca buscar pis, trobar noves amistats i en general...currar.

No ficarem mala cara al nou panorama, però és que...val més mal conegut que per conèixer. De totes maneres, esperem que sigui millor que l'anterior (ja hi ha temps de tornar enrere). I vet aquí el títol d'aquesta vegada, "daus del destí", i si, ara no he fet res més que fer la primera tirada d'aquests daus que qui sap quin destí em portaràn.

Brindem per les tirades que ens queden encara!


:-) Escrit curt avui, aviat tocarà una crítica social.

4 comentaris:

  1. Impacient per la crítica social que anuncies, el teu escrit m'ha recordat èpoques passades.

    Evidentment som molts els que hem passat aquest temps que expliques, en el que tires els daus i no saps on carai et deuran portar.

    Són temps que costa treure't el 'cuc' de dins la panxa. Temps de canvis, de reptes importants. Tu, com la gran majoria, els superaràs i passaràs una gran època universitària!!!!

    FORÇA!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. no se escriu-re amb catala pero enlla:
    et felicito segur que seras un gran estudiant per tot el que he llegit ja entic prou t' esxplicas molt be no ni ha gaires axi
    no posu el meu nom ni adreça perque no val la pena
    thats all

    ResponElimina
  3. Anonim, no sé qui ets, però gràcies per els elogis!

    :-)Poder m'equivoco però aquest final amb "thats all", em sona molt....XD

    ResponElimina
  4. JAJA K TA VAGI ML BE LA UNIVERSITAT KARI!

    BESAZOS

    THATS ALL

    ResponElimina