dilluns, 28 de juny del 2010

Dia de l'orgull gay




Avui dia 28 de juny és el dia de l'orgull gay, el dia on tots els homosexuals, bisexuals, transexuals del món celebren els seus drets, així com les seves llibertats adquirides que fins fa tan poc havien estat negades.

Però tot plegat em fa reflexionar una mica sobre aquest dia. Entenc que existeixi, doncs és com el 14 de juliol per els francesos, una celebració per la llibertat d'expressió i una reivindicació per la llibertat sexual.
El que ja no tinc tant clar són aquestes celebracions al carrer en forma de desfilada on els homosexuals més "locazas" van en pilota picada, o casi, pels carrers. No entenc aquest exhibicionisme, si jo monto aquest escàndol al carrer em denuncien per alteració de l'ordre públic!

Segurament la majoria d'homosexuals està a favor de l'existència d'aquest dia, però no de COM es celebra per alguns. Jo com a heterosexual no acabo d'entendre aquesta tendencia a voler ensenyar al món que et sents orgullós de ser homosexual a base de desfilades "locas". Jo em sento orgullós de ser heterosexual però tampoc tinc un dia al calendari per sortir a veure pits i dones nues pel carrer!

Enveja? poder si, poder és enveja per tenir una altre excusa per sortir a celebrar quelcom, però no crec que aquesta sigui la imatge que els homosexuals vulguin transmetre a la societat, perquè això no fa més que accentuar una certa mentalitat en la gent de "són diferents" i ficar arguments als intolerants per justificar el seu discurs.


De totes formes, felicitats als homosexuals, però només a aquells que no fan la locaza pels carrers...



PD: Reclamo un dia de l'orgull heterosexual, jo també vull veure homes i dones fent marranades pel carrer!!
La foto és espectacular

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada