dimecres, 14 d’abril del 2010

Ken Zazpi

Segurament tots els meus contactes estan farts que els estressi i els pressioni amb la música d'aquest grup basc de pop-rock format ara fa 14 anys. I com que crec que és un dels grups que escolto i segueixo amb més assiduïtat és de justícia que els hi dediqui una entrada al blog!

Ken Zazpi no acostuma a viatjar massa sovint a Catalunya però malgrat tot quan venen fan ple, només cla recordar-los a Música Viva ara fa un parell d'anys. I a més a més tenen el detall de tenir algunes peces traduides al català per deliri dels autòctons.

Són cançons que m'han acompanyat en molts moments, feliços, tristos; poder per això els hi tinc un carinyo especial. Molts coneixereu la famosa Ilargia (La Lluna), el seu tema més popular, és una cançó molt maca, transmet molt amb molt poc, i això ja és digne d'elogi.

La proposta que us porto, també al català, és la cançó del seu últim disc "Argiak" titulada "Noizbat" o "Compta-hi". Senzillament m'agrada, pop (amb un toc de rock) molt fresc i alegre.

Avere quan tornen per Catalunya!, us deixo amb el video de youtube.


1 comentari:

  1. Jo també era fa dos anys al Mercat de Música Viva de Vic, al Passeig Pep Ventura escoltant-los.

    Aquest grup el vaig descobrir amb un CD gratuït que crec que repartíen amb l'Enderrock (o d'algun altre diari o revista) fa també un parell d'anys. Estaré al cas del nou disc.

    Salut!

    ResponElimina