divendres, 9 d’abril del 2010

Ei, on s'ha ficat el meu país?

L'autor d'Estúpids homes blancs, Michael Moore, va treure al mercat ara fa 7 anys el llibre "Ei, on s'ha ficat el meu país?" per criticar la gestió Bush dels atemptats de l'11 se septembre, els de les torres bessones, i per intentar fer reflexionar la població americana sobre els interessos que hi ha darrere de la guerra de l'Iraq també.

És un llibre ple de sàtira i ironia, on Moore destaca les relacions prèvies dels Bush amb la familia Bin Laden d'arabia saudita. Es tractaven de relacions comercials involucrades amb el negoci de l'or negre.
En tot el discurs de Moore es critica el fet que la guerra de l'Iraq estés empesa per un afany de poder petrolífer per tal de no dependre tant de tercers, d'aquesta manera empreses americanes tindrien el control dels pous de cru.

El "relat" es pot fer pesat o fins i tot repetitiu, doncs sents els mateixos arguments un cop rere un altre...de la mateix manera però, et fas una imatge de com mentir i mentir et pot dur a ser president d'un país 8 anys.

Si ets conservador, poder no t'agradarà el tó que usa Moore en el llibre, però en el fons sempre es bó veure que els elements de la teva ideologia també estàn marcats per ineptes i aprofitats.

I això em recorda l'actual país on visc...un PP, un PPSOE diria jo, un pèl bastant corruptes...

Ei, on s'ha ficat el meu país??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada