dissabte, 13 de març del 2010

Setmana moguda



El nostre afable/bromista/insufrible Tomàs Molina ja ens ho venia anunciant al llarg de la pasada setmana : "Poden haver-hi nevades generalitzades arreu de Catalunya fins a línia de mar". Però...qui se'l creuria oi? Sempre la pifien aquets meteoròlegs...

Doncs no! Sorpresa!, Barcelona blanca, aquesta és l'estampa que em vaig haver d'empassar dilluns sense tenir-ho previst. Al llarg del matí es va ficar a nevar amb intensitat però com que no agafava al terra... qui es podia pensar que a la ciutat comptal acabariem vivint una tarda divertida?.
Tot s'ha de dir, jo estava al campus nord, una mica més amunt de diagonal, fent classes a la UPC. Doncs bé, no ens van suspendre les classes fins les 6 de la tarda quan la neu ja havia ben agafat. I va ser llavors de camí al pis quan vaig poder palpar el caos, l'apocalipsi barceloní. Pràcticament només funcionava el metro com a servei públic de transports. Tots els altres estaven paralitzats! Més o menys com tota Catalunya.

L'endemà, dimarts, no en quedava res del caos viscut, la neu s'havia fos en bona part i tot tornava a la normalitat. Tot? No pas a tot Catalunya. De vergonya lo que han estat vivint aquesta setmana per terres gironines (alguns encara ho viuen 6 dies després!). Endesa s'ho hauria de fer mirar...o li haurien de fer-s'ho mirar. És algo inadmisible i (com diem per la universitat) LAMENTABLE.

No t'ho perdis! la setmana va seguir moguda, el dimecres tocava viure una eliminació madridista de la Champions League. No puc negar que em va fer somriure però també em van fer llàstima, més que res per l'aficionat merengue. La prepotència i el villarato (jajaja) es paguen.


Aquests darrers dies he estat immers en el món esportiu, no pas practicant-lo, sinó admirant-lo. Torna la formula 1, en un any on segurament viurem la millor temporada dels últims anys! i s'acaba, demà mateix, la París-Niça, que com tot bon aficionat al ciclisme segueixo de forma apassionada (Gran victòria avui del català Xavi Tondo, que m'ha fet aixecar del sofà).



Veurem..com es presenta la setmana pròxima, amb diferents cites importants (Les jornades culturals de l'escola no tenen pèrdua!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada