dissabte, 6 de novembre del 2010

Força de voluntat = Activitats

Aparcant una mica els estudis per aquest cap de setmana, m'he apropat fins al "campillo", els "Chansy Trails" de Prats, on des de fa un bon grapat d'anys els meus amics s'han anat currant un bon espai per practicar el BMX. I avui, crec jo, ha estat una bona manera de culminar tot aquest esforç, organitzant per enèssima vegada el "contest" de bmx.

Riders vinguts d'arreu de la geografia han donat espectacle, ens han ofert salts molt bonics i molt d'estil a les rampes tant i tant treballades dels Chansy. D'aquesta manera vull retre un homenatge a l'Adrià, per moure tant el cotarro, al Ferran, al Jordi, al Pol, al Ruben, a l'Uri, a l'F2, al Ramon, a la Marina, a l'Aida i en general a tothom qui es passa per allà, ja sigui per currar, com per fer uns riures. Perquè hi han coses que no hauriem de perdre, i una es el bon rotllo que es respira en aquell tros de terra!

Felicitats a tots, ha estat molt curiós, ha molat!

^^

1 comentari:

  1. M'afegeixo a les felicitacions, pel dia i pel circuit (feina de molt de temps). Va ser una bona jornada, i bastant sorprenent. La veritat és que s'ha de ser prou valent per fer aquelles "animalades" eh!! xD

    Ah, i m'agrada el títol: "FORÇA DE VOLUNTAT = ACTIVITATS"

    Que duri!

    ResponElimina