divendres, 5 de març del 2010

Hi han valors que perduren en el temps

L'1 de juny de 2008 ja vaig fer una entrada en aquest blog referint-me a una de les poques coses per les quals alguns éssers humans poden estar orgullosos. Perquè podem ser capaços de lo millor...i del pitjor?

Aquella entrada va ser tota una dedicatòria, va ser poder, l'única entrada que no he escrit jo. I no la vaig escriure perquè no es podia explicar res més, tot estava dit i no hi havia res a debatre. Iñaki Ochoa de Olza havia mort a les parets de l'Annapurna.

El relat d'aquell text fa posar els pèls de punta, però explicat pels propis germans/familiars i alpinistes marca molt més.


Tot això vé, perquè aquest matí voltant per internet i veient coses del Barça, ha arribat a mi un video que va posar en Pep Guardiola per motivar els seus jugadors. I aquest video resulta ser el text de l'1 de juny de 2008 amb imatges i testimonis.

El penjo tot seguit mitjançant youtube, són 30 minuts, val la pena veure'l.
Particularment m'ha arribat a emocionar i no diré fer caure alguna llàgrima, però si que m'ha deixat els ulls plorosos.













Realment fets com aquests demostren que en algunes situacions els valors encara prevalen. La ètica existeix, la moral també. En temps on poca gent creu en algú, continuen existin persones que creuen en els altres. Iñaki descansa en pau, per sempre, a l'Annapurna.



PD: Text 1/06/08

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada